خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
وسترن یونیون
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
Ucmas
<-BloTitle->
<-BloText->

بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد مشگین شهر

بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد مشگین شهر

فرمت فایل : word

حجم : 92

صفحات : 87

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

پایان نامه  کارشناسی علوم تربیتی

بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور 

چکیده

عزت نفس یک احساس عاطفی و عشق و محبتی است که شخصی بر اساس ارزش و اهمیتی که برای خود قائل است نسبت به خود احساس می کند این احساس ظریف و دقیق معمولاً از دوران کودکی آغاز می شود و تحت تأثیر تربیت و فرهنگ و جامعه تقویت می شود و پس از گذشت سالها به یک احساس قوی و محکم مبدل می شود که تغییر آن بسیار دشوار خواهد بود. در تحقیق حاضر ما به دنبال دستیابی به پاسخ سوالات از این قبیل هستیم. دانشجویان پیام نور از نظر عزت نفس در چه وضعیتی قرار دارند؟ یا این عزت نفس در اکثریت دانشجویان به یک میزان است و یا این طبقی از عزت نفس از میزان بسیار بالا تا بسیار پایین را در بر می گیرد؟ و اینکه حضور در دانشگاه پیام نور و ادامه تحصیل در یک رشته دانشگاهی تا چه اندازه باعث ارزیابی مثبت دانشجویان از خودشان شده است؟ و رابطه جنسیت و عوامل روان شناختی با عزت نفس و خود باوری در چه حد است؟ برای نمونه گیری در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. حجم نمونه در این تحقیق 40  نفر می باشد که از رشته های مختلف دانشگاه در بین دختران و پسران استفاده شده است .نتایج حاکی از این مطلب است که میزان عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دارای همبستگی مثبت معنادار است ، شادکامی و خوباوری و عزت نفس در بین افراد بومی و غیر بومی تفاوت معناداری وجود ندارد .

کلمات کلیدی: عزت نفس،خود باوری،جرات ورزی،پیشرفت تحصیلی

 

مقدمه

 

باور خویشتن مقدمه موفقیت در هرمکانی و زمانی برای هر شخصیتی است هر وقت انسان برای انجام کاری و نشان دادن صلاحیت خود در انجام آن عمل شروع به فعالیت می کند در واقع به مجادله ای با خویش بر می خیزد که نتیجه این مجادله اگر شخصی دارای خود باوری و اعتماد به نفس بالا یعنی دارای عزت نفس باشد دستیابی به موفقیت و کامیابی خواهد بود.

بندورا معتقد است که باورهای افراد درباره خودشان به افکار احساسات و رفتارهای آنان تأثیر می گذارد مجموعه ای که از باورهای مربوط به هم نظام خویشتن را تشکیل می دهند و رفتارهای انسان نتیجه تعامل بین این سیستم و عوامل تأثیر گذار بیرونی است برای انسان هیچ حکم ارزشی مهمتر از داوری او در مورد عزت نفس خویش نیست و ارزیابی شخصی از خودش قطعی ترین عامل در روند روانی اوست که به صورت احساسی می باشد برخورداری از احساس ارزشمندی به فرد کمک می کند تا به شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها دست یابد و قدرت تصمیم گیری و ابتکار سلامت فکر و بهداشت روانی را ارتقاء بخشد هر فرد حریم شخصی منحصر به فردی دارد که محدوده فیزیکی روان شناختی و ارزشی است که متعلق به خود اوست این حریم از لحاظ اندازه و سایر موارد از فردی به فرد دیگر متفاوت است انسانها در درون حریم شخصی از حقوق فردی خویش بهره مند می شوند اما در بیرون از این فضا در حوزه اشتراکی قرار می گیرند که در آن باید حقوق دیگران را نیز مورد توجه قرار دهند چون جایی است که به انطباق پذیری نیاز دارد عوامل و ویژگی های مختلفی می توانند موثر بر نظام خویشتن و جرأت ورزی باشد که می توان به عوامل یا ویژگی های فردی خانوادگی اجتماعی تحصیلی آموزشگاهی و تصور جسمانی اشاره کرد که دراین مطالعه درپی آن است که نقش را در افزایش عزت نفس خود باوری و جرأت ورزی دانشجویان پیام نور مورد مطالعه قرار دهد.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه     10

بیان مسئله            11

اهداف پژوهش       13

اهداف کلی           13

اهداف جزئی         14

اهمیت و ضرورت پژوهش    14

فرضیات  15

تعاریف نظری و عملیاتی      16

تعاریف نظری:      16

جرأت ورزی        17

خودباوری            17

تعاریف عملیاتی:    17

بخش اول: خودباوری           19

خود چیست؟         19

دیدگاه شناختی- اجتماعی       24

خود باوری           25

بخش دوم: عزت نفس           27

تعاریف عزت نفس  27

نظریاتی در مورد عزت نفس  29

عزت نفس از دیدگاه اسلام     29

ب:عزت نفس اجتماعی         30

واکنش و ارزیابی دیگران      31

ادراک خویشتن      32

مقایسه اجتماعی     33

خانواده    35

بخش سوم: جرأت ورزی       36

تعاریف جرأت ورزی          36

انواع رفتارهای قاطعانه یا جرأت مند    38

اجزاء رفتارهای قاطعانه یا جرأت مند    39

ویژگی های آشکار  39

ویژگی های ناآشکار            40

اجزاء رفتار و جرأت مندان    41

اجزاء رفتاری غیر کلامی     45

مهارت های فرایندیک          46

اجزاء رفتار نهان (نا آشکار)  47

آمادگی    48

گوش دادن انعکاسسی به پاسخ دفاعی    50

تمرکز بر راه حل   52

زمینه های پژوهش تحقیق     54

الف: تحقیقات خارجی          54

تحقیقات داخلی       57

جمع بندی نتایج تحقیقات گذشته           60

روش تحقیق          62

جامعه آماری         62

نمونه روش نمونه گیری       63

روش اجرا            63

ابزار تحقیق          63

نمره گذاری آزمون  65

پرسشنامه یا آزمون  جرات ورزی شرینگ (SH.AT)         65

روش تجزیه و تحلیل داده ها   67

آمار توصیفی        69

آمار استنباطی       73

نتیجه گیری          78

محدودیت پژوهشی  79

پیشنهادات            80

منابع      82

 

 

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه کارشناسی علوم تربیتی بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور بررسی رابطه بین عزت نفس بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی رابطه بین عزت نفس ، خود باوری و جرأت ورزی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد مشگین شهر,

بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان دانشگاه آزاد

بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان دانشگاه آزاد

فرمت فایل : word

حجم : 132

صفحات : 123

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

پایان نامه  کارشناسی روانشناسی بالینی

بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل

مقدمه

 

خرافه در گوشه ای از باورهای عامیانه مردم هر کشوری و دارای کارکردهایی است. خرافه یک پدیده روحی – اجتماعی می باشد که از هزاران سال پیش تاکنون در ذهن بشر چنان نفوذ کرده است که طرز تفکر او را تحت تاثیر سلطه خود درآورده به طوری که با غریزه او عجین شده و عقل و استعداد هم قادر نیست که در همه موارد بر غریزه تحت تسلط خرافات پیروز شود از این رو فرهنگ خرافات با جهل و توجیه غیر عقلانی از عملکرد بشر همراه می گردد. کلمه خرافات هموراه با زمینه سیاسی و اجتماعی هر کشور پیوند دارد به همین جهت ارائه تعریف دقیق از آن به سختی امکان پذیر است. خرافه را هر نوع عقیده نامعقول و بی اساس تعریف کرده اند. حقوق دانان نیز برای تمایز قایل شدن بین خرافات از دیگر باورها به مفهوم انسان معقول متوسل می شوند و بر این اساس خرافه را چنین تعریف می کنند: هر عقیده و عملی که آدم های معقول و تحصیل کرده آن را خرافی می شناسند.(آرون ریمون 1987)

خرافات به معنی اعتقاد غیر منطقی به تاثیر امور ماورای طبیعت و خلاف عقل، علم و تجارب شهودی در امور طبیعی است. خرافه، به عبارت دیگر هر نوع اندیشه باطل و خلاف واقع است. معمولاً در خرافه رویدادها و حوادثی که باهم ارتباط منطقی ندارند، به یکدیگر ربط داده می شوند. خرافات به خصوص در زمان انحطاط جامعه و حکومت رشد کرده و توسط رهبران بی کفایت ترویج می شود تا هم بار مشکلات به نیروهی ماورایی نسبت داده شود و هم اینکه مردم به جای تلاش، اتحاد و مبارزه برای حل مشکلات خود دست به دامان نیروهای ماورایی شوند.(همان منبع)

 

فهرست مطالب

 

عنوان  صفحه

مقدمه     10

بیان مسئله پژوهش  11

سوال پژوهش        12

اهمیت و ضرورت پژوهش    12

اهداف پژوهش       15

هدف کلی 15

هدف جزیی          15

فرضیه های پژوهش            15

تعاریف   16

متغیرهای پژوهش  16

چارچوب نظری     18

سلامت روانی چیست؟         18

نکات مشترک بین بهداشت روان و جسم 19

دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روان           20

تاریخچه ی سلامت روان      24

معیارهای سلامت روان        25

هدف بهداشت روان 27

پیشگیری از بیماری های روانی          29

انواع پیشگیری      31

اصول سلامت روان            34

سلامت روانی در دوره های مختلف زندگی         37

سلامت روانی در دوران قبل از تولد و زمان تولد  37

بهداشت روانی در دوران شیرخوارگی و کودکی   38

بهداشت روانی دوران بلوغ( نوجوانی)   40

سلامت روانی در دورن بزرگسالی       42

سلامت روان در دوره سالمندی           43

رابطه سلامت جسمی با سلامت روانی  44

علامت شناسی در بیماری های روانی   45

مذهب و سلامت روان          46

ایمان و استرس      46

عبادات و نقش آن در سلامت روان       47

قرآن کریم و بهداشت روانی   50

عوامل مؤثر در تأمین سلامت روانی     51

نقش اجتماع در بهداشت روان 56

عوامل مؤثر بر بیماری های روانی      57

دیدگاه مکتب های روان شناسی درباره علل اختلال روانی    61

تعریف خرافه        67

2- الگوهای سه گانه برای تعریف خرافه           68

مدل فهم دینی        69

مدل نگرشی مبتنی بر دین و گزاره های دینی      69

مدل فهم علمی       71

خرافه  تحریف      76

2- خرافه به مثابه خطای ادراکی         81

1- باورهای قلبی و مقبولات ذهنی گذشته           82

2) احساسات و عواطف و خطای ادراکی            83

پیشینه پژوهش       87

مقدمه     91

جامعه آماری         91

نمونه و روش نمونه گیری     92

ابزار تحقیق          92

سلامت روان         92

خرافه گرایی         93

شیوه جمع آوری داده ها        97

روش تجزیه و تحلیل داده ها   97

آمار توصیفی        99

آمار استنباطی       109

بحث و نتیجه گیری 114

محدودیت های تحقیق           117

پیشنهادات            118

منابع و ماخذ         121

 

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی رابطه بین اعتقاد به خرافات و سلامت روان بین دانشجویان دانشگاه آزاد,

پایان نامه بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاههای آزاد علوم تحقیقات خوزستان

پایان نامه بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاههای آزاد علوم تحقیقات خوزستان

فرمت فایل : doc

حجم : 517

صفحات : 154

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

پایان نامه بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با 

سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاههای آزاد علوم تحقیقات خوزستان

این  پایان نامه  با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

 

فهرست كلی مطالب

عنوان صفحه

فصل اول - طرح پژوهش

مقدمه     13

بیان مسئله            14

اهمیت و ضرورت پژوهش    15

اهداف پژوهش       16

فرضیات 16

تعاریف عملیاتی     17

فصل دوم - ادبیات تحقیق

مقدمه     19

حمایت اجتماعی     19

تعاریف حمایت اجتماعی       20

انواع حمایت اجتماعی          21

ابعاد حمایت اجتماعی           23

تئورهای حمایت اجتماعی      24

منابع حمایت اجتماعی          26

مدلهای حمایت اجتماعی        28

عوامل موثر در جلب حمایت اجتماعی   29

اثرات روانی حمایت اجتماعی 30

اثرات جسمانی حمایت اجتماعی          31

شبکه حمایت اجتماعی         32

حمایت اجتماعی به عنوان سپر فشار روانی         34

نقش حمایت اجتماعی در حفظ سلامتی   29

سازگاری اجتماعی  37

ویژگی های افراد سازگار      38

انواع سازگاری      39

موانع سازگاری در انسان      40

ناسازگاری           41

عوامل موثر در بروز ناسازگاری         42

عوامل موثر بر سازگاری      42

خصوصیات سازگاری          44

مراحل سازگاری    44

فرآیند سازگاری     45

دیدگاه های سازگاری اجتماعی            45

ماهیت خوش بینی و تاریخچه توجه آن در روانشناسی        52

خوش بینی به عنوان طبیعت انسانی     53

خوش بینی به صورت یک تفاوت فردی 56

نظریه کلی           58

نظریه کرت لوین   59

انواع خوش بینی    59

خوش بینی خلقی    60

خوش بینی موقعیتی 60

خوش بینی کاذب    61

هوش اجتماعی       62

تئوری هوش اجتماعی          64

پرفایلهوش اجتماعی 66

تفاوت هوش اجتماعی و هوش هیجانی   67

منشا زیستی- عصبی هوش اجتماعی     68

آسیب شناسی هوش اجتماعی  74

اندازه گیری هوش اجتماعی   75

انواع و نمونه های معیارهای موجود هوش اجتماعی          77

توسعه هوشاجتماعی            79

تاریخچه مطالعات هوش        81

هوش از دیدگاه ثرندایک       86

هوش از دیدگاه اسپیرمن        87

هوش از دیدگاه استرنبرگ     87

هوش از دیدگاه وکسلر          88

هوش از دیدگاه گاردنر          89

هوش از دیدگاه بینه و سیمون  89

رویکردهای چهارگانه هوش   89

رویکرد روانسنجی 90

رویکرد عصبی- زیستی       90

رویکرد رشدی      91

رویکرد پردازش اطلاعات     92

ارتباطات اجتماعی  93

جهت گیری باز و بسته در ارتباطات     94

الگوهای چهارگانه ارتباطات اجتماعی   95

پیشینه پژوهش       98

پیشینه داخلی         98

پیشینه خارجی       99

    فصل سوم:روش پژوهش

-1- جامعه آماری   108

3-2- نمونه آماری و روش نمونه گیری             108

3-3- طرح تحقیق  109

3-4- ابزار اندازه گیری       110

3-5- روش اجرا    110

3-6- روش تحلیل داده ها      111

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

الف ) یافته های توصیفی      112

ب) یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش      119

ج) یافته های جانبی             120

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری

5-1- تبیین یافته‌های مربوط به فرضیه‌های پژوهش          133

5-2- محدودیت های پژوهش 1

5-3-1- پیشنهادات پژوهشی 

5-3-2- پیشنهادات کاربردی 

منابع فارسی           139

منابع انگلیسی

5-3- پیشنهادات فهرست جداول

عنوان     صفحه

جدول 3ـ1 : توزیع آزمودنی ها بر حسب گروه سنی (سال)  113

جدول 3ـ2 : توزیع آزمودنی ها بر حسب سطح تحصیلات   115

جدول 3ـ3 : توزیع آزمودنی ها بر حسب درآمد    117

جدول 3ـ4: توزیع آزمودنی ها بر حسب وضعیت اشتغال     117

جدول4-1:میانگین و انحراف معیارنمره متغیرهای119

جدول 4-2: ضرایب همبستگی ساده بین هوش اجتماعی و حمایت اجتماعی121

جدول 4-3: ضرایب همبستگی ساده بین خوش بینی با سازگاری        126

جدول 4-4: ضرایب همبستگی ساده بین حمایت اجتماعی با سازگاری 128

جدول4ـ5: ضرایب همبستگی چندگانه متغیرهای پیش بین (سازگاری، هوش و حمایت اجتماعی) با  خوش بینی128

جدول 4-6: ضرایب همبستگی ساده بین حمایت اجتماعی و خوش بینی            129

چکیده:

هدفاصلیاینپژوهش بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاههای آزاد علوم تحقیقات خوزستان سال 1394-1393میباشد.روش پژوهش از نظر هدف كاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی بوده است. حجمجامعهآماریکارکنان  بهتعداد300نفراستکهنمونهآماریبهروشکوکران150نفرتعیینگردیدکهبهروشنمونهگیریتصادفیانتخابشدند.ابزار گردآوری داده ها چهار پرسشنامه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و  خوش بینی با سازگاری اجتماعی در مقیاس پنج درجه ای لیکرت بوده است. روایی پرسشنامه ها با مطالعه منابع و اخذ نظرات برخی متخصصان زیربط بدست آمد برای محاسبه پایایی آنها نیز تعداد 30 پرسشنامه بین جامعه آماری (غیر از نمونه اصلی) توزیع و با استفاده از آلفای کرونباخ ضریب 0.94 برآورد گردیده است.داده های گردآوری شده به کمک روش های آمار توصیفی همچون فراوانی، درصد، نمودار، وآزمون های آمار استنباطی همچون همبستگی پیرسون، و T مستقل، آنالیز واریانس یک راههو ضریب همبستگی چندگانه از طریق نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج عبارتند از:بین حمایت اجتماعی با سازگاری اجتماعی دانشجویان رابطه وجود دارد. بین هوش اجتماعی و میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان رابطه وجود دارد. بین خوش بینی و میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان رابطه وجود دارد . بین خوش بینی و میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان رابطه وجود دارد. بین حمایت اجتماعی وهوش اجتماعی و خوش بینی و سازگاری اجتماعی دانشجویان زن و مرد و تفاوت وجود دارد.بین حمایت اجتماعی وهوش اجتماعی و خوش بینی و سازگاری اجتماعی دانشجویان از نظر گروه ‌های مختلف سنی تفاوت وجود دارد بین حمایت اجتماعی وهوش اجتماعی و خوش بینی و سازگاری اجتماعی دانشجویان از نظر وضعیت اشتغال تفاوت وجود دارد.

کلیدواژه: هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی،خوش بینی، سازگاری اجتماعی، دانشجویان

قیمت محصول : 60000 تومان

دانلود
برچسب

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاههای آزاد علوم تحقیقات خوزستان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه هوش اجتماعی، حمایت اجتماعی و خوش بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاهها,

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

فرمت فایل : docx

حجم : 355

صفحات : 245

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی  دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتمع ولیعصر

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ ………………………………………………………………

قیمت محصول : 16000 تومان

دانلود
برچسب

بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگیارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود پرسشنامه دانلود فایل دانلود پاورپوینت دانلود نمونه سوالات کار در منزل دانلود آهنگ دانلود سریال دانلود فیلم






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی-ارتباطی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلا,

پایان نامه بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی بندرعباس

پایان نامه بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی بندرعباس

فرمت فایل : doc

حجم : 403

صفحات : 128

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

پایان نامه بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی بندرعباس

چکیده

فرهنگ یک سازمان، موجب اجتماعی شدن کارکنان می شود. امروزه اصول اخلاقی یک بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ سازمان می باشد. بنابراین فرهنگ یک سازمان بر روی روشی تاثیر گذار خواهد بود که با آن، سازمان عملکرد های مسئولیت پذیری اجتماعی اش را تحقق بخشد. در تحقیق به بررسی  تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی شهر بندرعباس پرداخته شده است. بعد از بررسی پیشینه تحقیق، مدل تحقیق طراحی و فرضیه های تحقیق تدوین گردید. در نهایت جهت بررسی فرهنگ سازمانی از مدل هافستد و همچنین جهت بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی از مدل چهار بخشی کارول استفاده شده است. ضمن اینکه هدف کلی پژوهش این بوده که تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در  شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی شهر بندرعباس با استفاده از روشهای شناخته شده بررسی شود. جامعه ی آماری پژوهش کلیه پرسنل شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی شهر بندرعباس می باشد که این تعداد در حدود 2000 نفر و نمونه ای 322 تایی با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری ساده انتخاب شدند. جهت گردآوری اطلاعات مورد نیاز از روش های میدانی استفاده شده است. روش این تحقیق نیز از نوع توصیفی- پیمایشی بوده و ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. لازم به ذکر است که برای جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه استفاده گردید؛ پرسشنامه اول، برگرفته از پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی هافستد و پرسشنامه دوم، محقق ساخته بوده است. پس از تکمیل و نظر سنجی به منظور روایی و پایایی سوالات، پرسشنامه ها در قلمروی مکانی ذکر شده توزیع شده است.در نهایت با استفاده از نرم افزار spss و روش های آزمون k-s ، ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون چند گانه ، فرضیه های تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی تاثیر و به طور جزئی تر؛ فرد گرایی- گروه گرایی و توجه به زمان تاثیر مثبت و معنی داری بر مسئولیت پذیری اجتماعی دارند و متغیر های فاصله قدرت، اجتناب از عدم اطمینان و مرد سالاری و زن سالاری تاثیر چشمگیری بر مسئولیت پذیری اجتماعی ندارند.

واژگان کلیدی : فرهنگ سازمانی، مسئولیت پذیری اجتماعی(CSR)

مقدمه

درشرایط فعلی، رعایت مسائل اخلاقی، اجتماعی و زیست محیطی برای سازمانهای مختلف بالاخص صنعتی از حد یک شعار و توصیه فراتر رفته و متمایل به عملیاتی نمودن شده است. امروزه مدیری در کار خود می تواند موفق باشد که علاوه بر داشتن مهارتهای فنی، به دانش سیاسی و بینش اجتماعی نیز مجهز باشد. ارج نهادن به منافع عامه و توجه به خواستهای اجتماعی از زمره مسائلی است که مدیران در کنار اهداف سازمان باید بدان بهای فراوان دهند. در عصر ما مدیر موفق کسی نیست که صرفاً اهداف اقتصادی و فنی را فرا روی خود قرار دهد بلکه کسی است که رعایت اهداف سازمان را درکنار منافع عامیانه و سیاستهای کلی جامعه ارزیابی و ارزشگذاری کند(الوانی،1378). اخلاق کسب وکارها و مسئولیتهای اجتماعی از سوی سازمان سبب افزایش مشروعیت اقدامات سازمانی و بهبود مزیت رقابتی شده و موفقیت سازمان را به همراه می آورد(رحمان سرشت، 1377). علاوه بر این فرهنگ باعث ایجاد تمایز بین یک سازمان و بقیه سازمان ها می شود و تعهداتی فراتر از علاقه های شخصی فرد را ایجاد می کند(استیون رابینز 1943).علاوه بر این مسئولیت پذیری اجتماعی بخشی از فرهنگ سازمانی بوده و در محیط فرهنگی سازمان نوعی ارزش می باشد. 

بخشی از متن

تعاریف مختلف پیرامون مسئولیت پذیری اجتماعی

مسئولیت اجتماعی به طور اعم، به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که صاحبان سرمایه و بنگاه های اقتصادی به صورت داوطلبانه، به عنوان یک عضو موثر و مفید در جامعه، انجام می دهند. عبارت مسئولیت اجتماعی شرکت از سال 1953 با کتاب " مسئولیت اجتماعی صاحبان کسب و کار" نوشته باون مطرح شد. مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در این کتاب عبارت است از"کارکرد یک موسسه انتفاعی به شیوه ای که مدام انتظارات عمومی جامعه از کسب و کار را در زمینه اخلاقی، قانونی و تجاری برآورده کند یا از آن فراتر رود(ژوده   2006).به عقیده فالت در حالت احساس مسئولیت، فرد خود را چنان وابسته به کل و محیط می پندارد که منافع خویش را در منافع و مصالح محیط و سازمان جستجو می کند.به نظر وی مسئولیت اجتماعی عبارت است از احساس مسئولیت نسبت به کل نه نسبت به جزء و قسمتی از کل(مشبکی 77).مسئولیت اجتماعی از تعهدات مدیریت است که علاوه بر حفظ و گسترش منافع سازمان در برابر رفاه عمومی جامعه انجام می گیرد(الوانی 77). با این وجود مسئولیت اجتماعی یک عمل فداکاری و ایثار صرف برای دیگران نیست، بلکه به خصوص در یک برنامه کاری بلند مدت، روشی برای سعادت مندی جامعه و شرکت ها است(فالت  2007). علاوه بر این، فردریک  به صورت خلاصه معنی مسئولیت اجتماعی را به شکل سه ایده اصلی در نیمه سال 1950 بیان می کند:

1- ایده ی مدیران شرکت به عنوان اعضاء هیات امنا دولتی

 

2- ایده ی درخواست های متعادل کننده رقابتی در مورد منابع شرکت

 

3- قبول نوعدوستی به عنوان نشانه حمایت شرکت از اهداف خوب(فردریک،2006).

 

گریفن و بارنی[4] مسئولیت اجتماعی راچنین تعریف می کنند " مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، انجام دهد". فرنچ و ساورد[5] در سال 1998 نیز در کتاب مدیریت تحول در سازمان در خصوص مسئولیت اجتماعی می نویسند؛ مسئولیت اجتماعی وظیفه ای است بر عهده موسسات خصوصی، به این معنا که تاثیر سوء بر زندگی اجتماعی که در آن کار می کنند، نگذارند.میزان این وظیفه عموما مشتمل بر وظایفی چون: آلوده نکردن، تبعیض قائل نشدن در استخدام، نپرداختن به فعالیتهای غیر اخلاقی و مطلع نمودن مصرف کننده از کیفیت محصولات. همچنین وظیفه ای است مبتنی بر مشارکت مثبت در زندگی افراد جامعه. از طرف دیگر رونالد ای برت و گریفین نیز معتقدند:"اخلاق روی نحوه رفتار فرد در داخل سازمان  توجه دارد ولی مسئولیت اجتماعی، روی نحوه برخورد سازمان با کارکنان، سهامداران، سرمایه گذاران، ارباب رجوع، اعتبار دهندگان و به طور کلی با ذینفعان سروکار دارد(فلمینگ[6]،2002). لازم به ذكر است كه بین اخلاق مدیریت، پاسخگویی اجتماعی و تعهد اجتماعی با مسئولیت اجتماعی تفاوت وجود دارد. در این خصوص اندرسن در کتاب خود چنین می نویسد : هر دو اصطلاح اخلاق مدیریت و مسئولیت اجتماعی در رابطه با رعایت ارزشها و هنجارها و اصول اخلاقی جامعه و تامین هدفهای سازمان از سوی مدیران هستند؛ با این تفاوت كه مسئولیت اجتماعی در ارتباط با مسائل كلان سازمان و اخلاق در ارتباط با رفتار فردی مدیران و كاركنان است(جعفری،1381).

 

[1] Rhode[2] Falck[3] Frederick[4] W.Griffin & B.Barney[5] French & Saword[6] Fleming

 

نظریات مسئولیت اجتماعی

 

در زمینه مسئولیت اجتماعی چندین نظریه وجود دارد که در زیر به برخی از آن ها در قالب نظریات اخلاق، اشاره شده است.

 

هس مر[1] (1995) یکی از کامل ترین دسته بندی ها را از تئوری های اخلاق این گونه ارائه می نماید:

 

1- قانون جاویدان[2]: این دیدگاه که به قانون طلایی نیز مشهور است بدین گونه خلاصه می شود که" با دیگران آن گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند".

 

2- منفعت گرایی یا تئوری فرجام گرایی[3]:این دیدگاه منطبق با تعریفی از اخلاق است که توسط جرمی بنتمن[4] متفکر بریتانیایی ارائه شده و بر نتایج و فرضیات فردی متمرکز است. بر این اساس، اخلاقی بودن یک رفتار، بر اساس میزان مطلوبیت آن بیان می شود. یعنی وقتی منافع یک عمل برای جامعه بیش تر از ضررهای آن باشد، آن عمل اخلاقی است.

 

3- وظیفه گرایی یا آغازگرایی[5] :آغازگرایی در برابر فرضیه فرجام گرایی است. بر اساس این دیدگاه، هر عملی به نتیجه اش بستگی ندارد،بلکه به نیت شخص تصمیم گیرنده بستگی دارد.

 

4- عدالت توزیعی: در این تئوری، یک عمل را در صورتی که منجر به افزایش همکاری بین اعضای جامعه شود، می توان درست و عادلانه و مناسب( و بنابراین اخلاقی) نامید و عملی را که در جهت مخالف این هدف عمل کند می توان نادرست، ناعادلانه و نامناسب( و بنابراین غیر اخلاقی) نامید. در این دیدگاه همکاری اجتماعی، اساس منافع اجتماعی را فراهم می آورد و تلاش فردی کم اهمیت و در مواردی نادیده گرفته می شود.

 

5- آزادی فردی: بر اساس این دیدگاه آزادی، نخستین نیاز جامعه است. بنابراین هر عملی که آزادی فردی را نقض کند، غیر اخلاقی است؛ حتی اگر منافع و رفاه بیشتری برای دیگران ایجاد کند.

 

هیلد[6] در سال2004، نظریات مسئولیت اجتماعی در 4 گروه طبقه بندی کرد: تئوری های ابزاری، سیاسی، یکپارچه و اصول اخلاقی.

 

1- تئوری های ابزاری: در تئوری ابزاری، تئوری هایی قرار گرفته اند که دستیابی به اهداف اقتصادی را به عنوان تنها مسئولیت اجتماعی شرکت مورد توجه قرار می دهند، به گونه ای که مسئولیت اجتماعی صرفا به عنوان روشی برای ایجاد دارایی از طریق افزایش تصور خوب از شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

 

2- تئوری های سیاسی: گروه سیاسی، مسئولیت اجتماعی را عمدتا به عنوان تعهد اجتماعی مشترک تعریف می کند که بیانگر ترویج حقوق سهام دار و مشارکت اجتماعی به عنوان وظیفه ی شرکت می باشد.

 

3- تئوری های یکپارچه: تئوری های یکپارچه، ادغام میان جامعه و درخواست های شرکت را ارائه می کند، با توجه به این که موفقیت تجارت بستگی به رفاه اجتماعی و برعکس دارد.

 

4- تئوری های اخلاقی: در نهایت مقوله ی اخلاقی، مسئولیت اجتماعی را به عنوان یک مسئله ی وابسته به اصول اخلاقی در نظر می گیرد،به نوعی، تهعد اخلاقی را برای شرکت مشخص می سازد.

 

[1] Hesmer[2] Eternal Law[3] Utilitarianism3 Germi bentmen  [5] Deonto-logical[6] Heald

قیمت محصول : 15000 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی بندرعباس






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی ب,

تاريخ : 31 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس تایید شده سازمان نظام مهندسی کشور

نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس تایید شده سازمان نظام مهندسی کشور

فرمت فایل : rar

حجم : 4132

صفحات : 70

گروه : plan پلان

توضیحات محصول :

نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس

این پلان و نقشه بصورت کامل میباشد با کلیه جزئیات مربوطه و پلان تک تک اجزائ مربوطه موجود میباشد و توسط سازمان نظام مهندسی کشور تایید شده است.

قیمت محصول : 9900 تومان

دانلود
برچسب

نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس کشور نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس تهران نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس اجتماعی نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس 115 نقشه و پلان كامل پایگاه اورژانس نقشه و پلان كامل پایگاه اورژانس اصفهان نقشه و پلان كامل پایگاه اورژانس تهران115 نقشه و پلان كامل پایگاه اورژانس شیراز نقشه و






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
نقشه و پلان کامل پایگاه اورژانس تایید شده سازمان نظام مهندسی کشور,

تاريخ : 31 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

پایان نامه کارورزی نقشه کشی در سیستم های مخابراتی

پایان نامه کارورزی نقشه کشی در سیستم های مخابراتی

فرمت فایل : doc

حجم : 37

صفحات : 47

گروه : پژوهش

توضیحات محصول :

پایان نامه کارورزی نقشه کشی در سیستم های مخابراتی

عنوان پایان نامه دورة کارورزی

رشتة نقشه کشی صنعتی

نقشه کشی در سیستم های مخابراتی

فهرست مطالب                                                                                                  صفحه

عنوان                                          

   فصل اول

* مقدمه تاریخچه…………………………………………………………………………………………..9-5                                                    

فصل دوم

* سیستم های مخابراتی………………………………………………………………………….31-10.

فصل سوم

* شرح عملکرد ……………………………………………………………………………………42-32

فصل چهارم

  • نتایج پیشنهادات………………………………………………………………………..45-43

 

منابع ………………………………………………………………………………………………47-46

فصل اول

مقدمه

تاریخچه

از زمانهای قدیم، بشر برای بیان افکار و احتیاجاتش به دیگران روش های مختلفی را ابداع نموده است. در دوران اولیه، که بشر در قبایل کوچک و در مناطق پراکنده جغرافیایی زندگی می کرد، ارتباطات در میان قبیله از طریق صحبت، ایماء و اشاره و سمبل های تصویری برقرار می شد، با گسترش قبایل و پیشرفت، تمدنها در مناطق بزرگ جغرافیایی ضرورت ارتباط راه دور، روزافزون می گردید. تلاش های اولیه در مورد ارتباط راه دور شامل پیشرفت سیگنال های دودی، اشعه نورانی، کبوترهای نامه بر و مبادله نامه به طریق مختلف می شد. با آغاز انقلاب صنعتی، ضرورت استفاده از رو شهای ارتباطات راه دور سریع و دقیق محرز گردید. سیستمهای ارتباطی با استفاده از سیگنالهای الکتریکی برای انتقال اطلاعات از نقطه ای به نقطه دیگر توسط یک جفت سیم، بعنوان یک راه حل اولیه برای تأمین ارتباطات راه دور سریع و دقیق بکار برده شد. حوزه ارتباطات و نقشه های مخابراتی توجه وسعی را در جنگ جهانی دوم و بعد از آن به خود معطوف نمود. مطالعه سیستمها و نقشه های مخابراتی جنبه های مختلفی را در برمیگیرد. از جنبه های محض ریاضی و آماری، نظریه های مودلاسیون و نقشه کشی تا نظریه های کدینگ و ملاحظات الکتریکی در ساخت قالبهای تابعی برای انجام پردازشهای مختلف سیگنالها.

شاید به جرأت بتوان تاریخجه ارتباطات را همسان با تاریخچه زندگی بشر دانست. اما شروع علمی بررسی تاریخچه ارتباطات الکتریکی را میتوان به سال 1850-1800 میلادی همزمان با آزمایشات ارنست فاراده، آمپر و نهایتاً قانون اهم در 1826 نسبت داد. در سال 1838 تلگراف مورس در سال 1845 قوانین کیرشهف کمک زیادی به شکلگیری این علم داشتند. معادلات ماکسول در مورد تابش الکترومغناطیس در سال 1864 و اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل در سال 1876 و بعد از آن اختراع میکروفون و ضبط صوت در سال 1897 توسط ادیسون، ازنقاط برجسته در شکوفایی این علم می باشند. در سال 1897 تلگراف بی سیم توسط مارکونی اختراع شد. در سال 1906 تلفن بین قاره ای بوجود آمد در سال 1920 الی 1940 ، مقالات برجسته در مورد نظریه انتقال سیگنال و اغتشاش ( کارسون ، نایکیس ، هارتلی ) ، آغاز شده است . در سال 1936 ، رادیو و در سال 1938 تلویزیون شروع به کار کرد. در سالهای بین 1950-1940 و همزمان با جنگ جهانی دوم باعث پیشرفت در زمینه های رادار و سیستم های مایکرویوی شد. در همان سالها نظریه های آماری و همچنین نقشه کشی در ساخت ترانزیستور ها و سخت افزارهای مناسب الکتریکی کمک شایانی به این علم نمود.

در سال 1956 با عبور کابل از اقیانوس کمک مهمی به این علم نمود. کاربرد نظام های انتقال داده از راه دور، برنامه ریزی سیستمهای مخابراتی ماهواره ها در سال 1958و ظهور لیزر در سال 1960 اتفاق افتاد.

19601970 به بعد با بوجود آمدن مدارهای مجتمع، تلویزیون رنگی(1962) تلفن تصویری و حسابگر های جیبی این علم سیر تکامل و ترقی را پیمود تا امروز و در سده جدید با دستاوردهایی چون شبکه های الکتریکی و نقشه های پیشرفته مخابراتی و استفاده از خطوط عملی مخابرات نوری( لیزر، فیبرنوری) استفاده از ریزپردازها و ارتباطات ماهواره ها، بشر بیش از گذشته به اهدافش در زمینه ارتباط و البته ارتباط با پایه های قوی علمی در سطح جهان دست یابد.

برحسب نوع شماههای مدولاسیون بکاررفته و ماهیت خروجی منبع اطلاعات، سیستمهای مخابراتی را می توان به سه گروه تقسیم نمود.

1- سیستم های مخابراتی آنالوگ، که برای انتقال اطلاعات با استفاده از روشهای مدلاسیون نقشه کشی طراحی می شود.

2- سیستمهای مخابراتی دیجتال که برای انتقال اطلاعات دیجیتال با استفاده از شماهای مدولاسیون دیجیتال طراحی می شود.

3- سیستمهای مختلط که برای انتقال سیگنال های پیام آنالوگ نمونه برداری از شماهای مدولاسیون دیجیتال استفاده می شود.

منابع : 

  • سام شاتموگام، ترجمه محمدرضا عارف. سیستم های مخابراتی دیجیتال و آنالوگ. 1382 چاپ پنجم، نشر آزادگان اصفهان
  • هیل . مل گیل، ترجمه احمدنجفی زند، تجزیه و تحلیل اغتشاش در سیستمهای مخابراتی، 1369 چاپ دوم، نشر زرین تهران
  • ویلدون، جی آر و سالز لوسی، ترجمه محسن معتکف . مدلاسیون دیجیتال و طراحی سیستم، 1381، چاپ سوم، دانشگاه تبریز
  • ماهنامه شرکت مخابرات استان تهران، سال پنجم شماره چهل تا چهل و ششم، سال 1385- 1384

 

قیمت محصول : 6500 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه کارورزی نقشه کشی در سیستم های مخابراتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه کارورزی نقشه کشی در سیستم های مخابراتی,

تاريخ : 31 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

فرمت فایل : ppt

حجم : 1770

صفحات : 71

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

عنوان: پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 71 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت رفتار سازمانی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " نقشهای نوین رهبری" در حجم 71 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت رفتار سازمانی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعاریف رهبری

مهمترین تفاوت‌های رهبر و مدیر

قدرت و نفوذ

منابع قدرت

نظریه‌های رهبری

نظریه‌های شخصیتی

نظریه‌های رفتاری

مطالعات رهبری در دانشگاه اوهایو

مطالعات رهبری در دانشگاه میشیگان

شبکه مدیریت

نظریه‌های رفتاری رهبری

تحقیقات اسکاندیناوی

نظریه‌های موقیعتی و اقتضایی

برخی از متغیرهای تعدیل کننده در تئوریهای اقتضایی

الگوی فیدلر

تئوری رهبری مبتنی بر موقعیت (هرسی و بلانچارد)

تئوری مسیر-هدف: (Path – Goal Theory)

الگوی رهبری مشارکتی (Leader- Participation Model)

جانشین‌های رهبری

آخرین دیدگاهها درباره رهبری

تئوری اسنادی رهبری

تئوری رهبری فره مند

رهبری عملگرا و ایجادكننده تحول

وظایف وخصوصیات یك رهبر موفق

خصوصیات رهبران نا موفق

مسائل نوین در رهبری

تفاوت رهبری زنان با مردان

تفویض مسئولیتها و اختیارات

آیا رهبری ارثی است؟

منابع ومآخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

قیمت محصول : 9500 تومان

دانلود
برچسب

دانلود پاورپوینت نقشهای نوین رهبری تعاریف رهبری مهمترین تفاوت‌های رهبر و مدیر منابع قدرت نظریه‌های رهبری نظریه‌های شخصیتی نظریه‌های رفتاری شبکه مدیریت نظریه‌های رفتاری رهبری تحقیقات اسکاندیناوی نظریه‌های موقیعتی و اقتضایی الگوی فیدلر الگوی رهبری مشارکتی جانشین‌های رهبری تئوری اسنادی رهبری تئوری رهبری فره مند مسائل نوین در رهبری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت نقشهای نوین رهبری,

تاريخ : 31 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

فرمت فایل : ppt

حجم : 1770

صفحات : 71

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

عنوان: پاورپوینت نقشهای نوین رهبری

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 71 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت رفتار سازمانی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " نقشهای نوین رهبری" در حجم 71 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت رفتار سازمانی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعاریف رهبری

مهمترین تفاوت‌های رهبر و مدیر

قدرت و نفوذ

منابع قدرت

نظریه‌های رهبری

نظریه‌های شخصیتی

نظریه‌های رفتاری

مطالعات رهبری در دانشگاه اوهایو

مطالعات رهبری در دانشگاه میشیگان

شبکه مدیریت

نظریه‌های رفتاری رهبری

تحقیقات اسکاندیناوی

نظریه‌های موقیعتی و اقتضایی

برخی از متغیرهای تعدیل کننده در تئوریهای اقتضایی

الگوی فیدلر

تئوری رهبری مبتنی بر موقعیت (هرسی و بلانچارد)

تئوری مسیر-هدف: (Path – Goal Theory)

الگوی رهبری مشارکتی (Leader- Participation Model)

جانشین‌های رهبری

آخرین دیدگاهها درباره رهبری

تئوری اسنادی رهبری

تئوری رهبری فره مند

رهبری عملگرا و ایجادكننده تحول

وظایف وخصوصیات یك رهبر موفق

خصوصیات رهبران نا موفق

مسائل نوین در رهبری

تفاوت رهبری زنان با مردان

تفویض مسئولیتها و اختیارات

آیا رهبری ارثی است؟

منابع ومآخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

قیمت محصول : 9500 تومان

دانلود
برچسب

دانلود پاورپوینت نقشهای نوین رهبری تعاریف رهبری مهمترین تفاوت‌های رهبر و مدیر منابع قدرت نظریه‌های رهبری نظریه‌های شخصیتی نظریه‌های رفتاری شبکه مدیریت نظریه‌های رفتاری رهبری تحقیقات اسکاندیناوی نظریه‌های موقیعتی و اقتضایی الگوی فیدلر الگوی رهبری مشارکتی جانشین‌های رهبری تئوری اسنادی رهبری تئوری رهبری فره مند مسائل نوین در رهبری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت نقشهای نوین رهبری,

تاريخ : 31 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

کارآموزی نقشه كشی معماری 38 ص

کارآموزی نقشه كشی معماری  38 ص

فرمت فایل : docx

حجم : 1205

صفحات : 38

گروه : گزارش کار آموزی و کارورزی

توضیحات محصول :

کارآموزی نقشه كشی معماری  38 ص

فهرست مطالب

مقدمه وتشكر................................ 4  

پیاده سازی نقشه............................ 5   

گود برداری..............................................................................................................................................................6

استفاده از دیوارهای مانع و نایلون .......................................................................................................................8

پیاده کردن محل پی ها و شناژها و آرماتور گذاری....................................................................................10

قالب بندی پی ....................................................................................................................................................16

بتن سازی و بتن ریزی پی.................................................................................................................................18

اجرای ستونها.........................................................................................................................................................23

اجرای تیرها و سقف ها......................................................................................................................................26

ساخت پله............................................................................................................................................37

شرحی در مورد نما كاری ساختمان..............................................................................................39

پیاده سازی نقشه

منظور از پیاده كردن نقشه یعنی انتقال نقشه ساختمان از روی كاغذ بر روی زمین به وسیله ابزار آلات در دسترس با ابعاد اصلی به طوری كه محل دقیق پی ها و ستون ها و دیوار ها و عرض پی ها روی زمین به خوبی مشخص باشد. باید دقت داشت که این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت می باشد چرا که کوچکترین اشتباهات در این مرحله قابل صرفنظر نبوده و اگر این خطا ها از مقدار مجاز آیین نامه ای بیشتر باشد ، باید اقدام به تخریب کل ساختمان کرد. حال برای پیاده كردن نقشه دو راه داریم اگر ساختمان مهم و بزرگ بود می بایست از دوربین های نقشه برداری استفاده شود ولی برای پیاده كردن نقشه ساختمان های معمولی و كوچك (مانند همین پروژه) از متر و ریسمان بنایی می توان بهره برد که دقت لازم برای کارهای معمولی را دارند. برای پیاده كردن نقشه با متر و ریسمان كار ابتدا باید محل كلی ساختمان را روی زمین مشخص نموده و بعد با كشیدن ریسمان كار به  یكی از امتداد های تعیین شده و ریختن گچ ، یكی از خطوط اصلی ساختمان را تعیین کرد و بعد خطوط دیگر را با همین روش مشخص می كنیم . البته برای ایجاد زاویه ی قائمه می توان از اعداد فیثاغورثی بهره برد مانند اعداد 3و4و5 متر یا 60و80و100 سانتی مترکه در آن دو تای اوّلی اضلاع جانبی اند و عدد آخر که از همه بزرگتر می باشد مقدار عدد وتر می باشد.

 

 

گود برداری

در این قسمت از عملیات اقدام به خاکبرداری محل نقشه اجرا شده می شود تا به خاک بکر رسید. انجام این عمل به آن علت است که همانطور که گفتیم زمین ، بار کلی ساختمان را تحمل می کند لذا باید پی ها بر روی یک سطح محکم و بدون رانش قرار بگیرد تا در آینده پس از اتمام پروژه و در نتیجه ی بارگذاری ، پی ها نشست بیش از حد نداشته باشند و یا اینکه نشستهای متفاوت نداشته باشند. البته اگر زمین موجود ، بدون خاکبرداری ، بکر باشد ، باز هم باید اقدام به گودبرداری کرد. این عمل بدان علت است که همانطور که می دانیم پی از قسمتهای مهم سازه می باشد

قیمت محصول : 3000 تومان

دانلود
برچسب

کارآموزی نقشه كشی معماری 38 ص کارآموزی نقشه كشی معماری نقشه كشی معماری اجرای ساختمان بتنی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآموزی نقشه كشی معماری 38 ص,

<-BloTitle->
<-BloText->

فروشگاه اینترنتی بک لینک - بک لینک تبادل لینک مجله خواندنی اعلام و اطفا حریق - فروش تجهیزات اعلام و اطفا حریق،اخذ تاییدیه های آتشنشانی،گاز fm200،واترمیست،اطفای دیتاسنتر