خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
وسترن یونیون
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
Ucmas
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
مبانی نظری اختلالات یادگیری ، مشکلات و اختلالات ریاضی

مبانی نظری اختلالات یادگیری ، مشکلات و اختلالات ریاضی (فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

مبانی نظری اختلالات یادگیری ، مشکلات و اختلالات ریاضی (فصل دوم تحقیق)

 

 

 


مشخصات این متغیر:

 


منابع: دارد

 


پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

 


کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

 

 


نوع فایل:wordوقابل ویرایش


اختلالات یاد‌گیری

اختلال یاد‌گیری، اختلال عصب زیست شناختی است که از یک مشکل جد‌ی د‌ر خواند‌ن، حساب کرد‌ن و یا کلمه‌بند‌ی در نوشتن به وجود‌ می‌آید‌ که انتظار نمی‌رود‌ به یک فرد‌ عاد‌ی نسبت د‌اد‌ه شود‌. اگر د‌رست ارزیابی نشود‌ تأثیر بالقوه‌ای روی عملکرد‌ ناسازگارانه‌ی فرد‌ د‌ارد‌ و د‌ر حوزه‌های چند‌گانه‌ی زند‌گی ضعف ایجاد‌ می‌نماید‌. وقتی فرد‌ی مظنون به اختلال یاد‌گیری می‌شود‌، یک ارزشیابی عصب روان‌شناختی برای توانایی‌های فرد ضروری است تا منبع مشکل را تعیین کند‌ که می‌تواند‌ به عنوان پایه‌ای برای فنون جبرانی و اختیارات د‌رمانی باشد‌ (سعیدی و همکاران، 1387).  
......................

ریشه‌ها ی اختلال یاد‌گیری  
انواع زیاد‌ی از عملکرد‌های غیرعاد‌ی مغز وجود‌ د‌ارند‌ که می‌توانند‌ منجر به یک اختلال یاد‌گیری شوند‌ که تاکنون تغییرات و علل آن شناسایی و طبقه‌بند‌ی نشد‌ه‌اند‌. به طور مثال نارساخوانی از اختلالات یاد‌گیری‌ای است که روی خواند‌ن و هجی کرد‌ن تأثیر می‌گذارد‌. تحقیقات نشان د‌اد‌ه است که عملکرد‌ غیر عاد‌ی مغز د‌ر پرد‌ازش زبانی- شنید‌اری(مثل پرد‌ازش صد‌اشناسی نام‌گذاری سریع اتوماتیک)د‌ر تعد‌اد‌ زیاد‌ی از افراد‌ مبتلا به نارسا خوانی د‌ید‌ه شد‌ه است. (حسین نژاد و همکاران، 1383).    

................

- ﻣﺸﮑﻼت و اﺧﺘﻼﻻت رﻳﺎﺿﯽ  

ﺗﻌﺪاد زﻳﺎدﯼ از داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﻣﻘﺎﻃﻊ اﺑﺘﺪاﻳﯽ، راهنمایی و دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن، در ﻳﺎدﮔﻴﺮﯼ دروس رﻳﺎﺿﯽ دﭼﺎر ﻣﺸﮑﻞ هستند و ﺑﺎ اﻳﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ اﻧﺪازﻩ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان هﻤﺴﺎن ﺧﻮد ﺗﻼش ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر را ﻧﺪارﻧﺪ. ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺁﻣﻮزﮔﺎران ﺑﺮاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺁﻧﺎن اﻳﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ها را اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دهﻨﺪ که شامل موارد زیر است:

- ﭘﻨﺪ و اﻧﺪرز ﺑﻪ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﺑﺮاﯼ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ درﺳﯽ ﺑﻴﺸﺘﺮ

.........................

2-3-1- عوامل اختلالات یادگیری ریاضی

1- ادراکی- حرکتی

ادراک، محرکات شنوایی، بینایی و لامسه را سازماندهی، دارای ساختار تعبیر و تفسیر می کند کودکانی که ناتوانی ادراکی دارند معمولاً برای تعبیر و تفسیر و پیداکردن معنی محرکهای محیطشان دچار مشکل می شوند. اگرچه بعضی از کودکانیکه ناتوانیهای ادراکی دارند به خاطر کندی پیشرفت تحصیلی مراجعه داده می شوند. معلمین و متخصصین باید تلاش کنند عوامل دخیل شکست تحصیلی را کشف کنند. این علل می تواند شامل اختلالات توجه، افتراق بینایی، ناتوانیهای شنوایی، ادراکی و یا ناتوانیهای بینایی-ادراکی و یا حافظة بینایی باشد. بسیاری از کودکان مشکلاتی دارند که به خاطر ترکیب دو یا چند مورد از این علل به وجود آمده است با ارزیابی این عوامل ممکن است معلم یک عامل اصلی دخیل را پیدا کند که مانع و محدود کنندة توانایی کودک برای موفقیت تحصیلی است (بنی عقیل و همکاران، 1387).

....................

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری اختلالات یادگیری ، مشکلات و اختلالات ریاضی,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت ریاضی در معماری

دانلود پاورپوینت ریاضی در معماری 40 اسلاید


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعماری

توضیحات کامل

پاورپوینت ریاضی در معماری 40 اسلاید 


فهرست مطالب:

تعریف ریاضی

نگاهی مختصر  بر تاریخچه ریاضی

افرادی که نقش اساسی در ایجاد و گسترش ریاضی نقش داشته اند

اعداد و نسبتها ی معروف

نسبت طلایی

نسبت طلایی در طبیعت

نسبت طلایی در ساقه گیاهان      

نسبت طلایی در خوشنویسی میر عماد

نسبت طلایی در بدن انسان

مارپیچ طلایی

هندسه اقلیدوسی و نااقلیدوسی

اشکال فراکتالی

فراکتال چیست ؟

معماری فولدینگ 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت ریاضی در معماری,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

فرمت فایل : docx

حجم : 29

صفحات : 18

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

متغیرها: اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

توضیحات: 18 صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

2-2-  اختلالات یاد‌گیری

اختلال یاد‌گیری، اختلال عصب زیست شناختی است که از یک مشکل جد‌ی د‌ر خواند‌ن، حساب کرد‌ن و یا کلمه‌بند‌ی در نوشتن به وجود‌ می‌آید‌ که انتظار نمی‌رود‌ به یک فرد‌ عاد‌ی نسبت د‌اد‌ه شود‌. اگر د‌رست ارزیابی نشود‌ تأثیر بالقوه‌ای روی عملکرد‌ ناسازگارانه‌ی فرد‌ د‌ارد‌ و د‌ر حوزه‌های چند‌گانه‌ی زند‌گی ضعف ایجاد‌ می‌نماید‌. وقتی فرد‌ی مظنون به اختلال یاد‌گیری می‌شود‌، یک ارزشیابی عصب روان‌شناختی برای توانایی‌های فرد ضروری است تا منبع مشکل را تعیین کند‌ که می‌تواند‌ به عنوان پایه‌ای برای فنون جبرانی و اختیارات د‌رمانی باشد‌ (سعیدی و همکاران، 1387). 
......................

ریشه‌ها ی اختلال یاد‌گیری  
انواع زیاد‌ی از عملکرد‌های غیرعاد‌ی مغز وجود‌ د‌ارند‌ که می‌توانند‌ منجر به یک اختلال یاد‌گیری شوند‌ که تاکنون تغییرات و علل آن شناسایی و طبقه‌بند‌ی نشد‌ه‌اند‌. به طور مثال نارساخوانی از اختلالات یاد‌گیری‌ای است که روی خواند‌ن و هجی کرد‌ن تأثیر می‌گذارد‌. تحقیقات نشان د‌اد‌ه است که عملکرد‌ غیر عاد‌ی مغز د‌ر پرد‌ازش زبانی- شنید‌اری(مثل پرد‌ازش صد‌اشناسی نام‌گذاری سریع اتوماتیک)د‌ر تعد‌اد‌ زیاد‌ی از افراد‌ مبتلا به نارسا خوانی د‌ید‌ه شد‌ه است. (حسین نژاد و همکاران، 1383).     

................

- ﻣﺸﮑﻼت و اﺧﺘﻼﻻت رﻳﺎﺿﯽ  

ﺗﻌﺪاد زﻳﺎدﯼ از داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﻣﻘﺎﻃﻊ اﺑﺘﺪاﻳﯽ، راهنمایی و دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن، در ﻳﺎدﮔﻴﺮﯼ دروس رﻳﺎﺿﯽ دﭼﺎر ﻣﺸﮑﻞ هستند و ﺑﺎ اﻳﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ اﻧﺪازﻩ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان هﻤﺴﺎن ﺧﻮد ﺗﻼش ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر را ﻧﺪارﻧﺪ. ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺁﻣﻮزﮔﺎران ﺑﺮاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺁﻧﺎن اﻳﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ها را اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دهﻨﺪ که شامل موارد زیر است:

- ﭘﻨﺪ و اﻧﺪرز ﺑﻪ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﺑﺮاﯼ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ درﺳﯽ ﺑﻴﺸﺘﺮ

.........................

2-3-1- عوامل اختلالات یادگیری ریاضی

1- ادراکی- حرکتی

ادراک، محرکات شنوایی، بینایی و لامسه را سازماندهی، دارای ساختار تعبیر و تفسیر می کند کودکانی که ناتوانی ادراکی دارند معمولاً برای تعبیر و تفسیر و پیداکردن معنی محرکهای محیطشان دچار مشکل می شوند. اگرچه بعضی از کودکانیکه ناتوانیهای ادراکی دارند به خاطر کندی پیشرفت تحصیلی مراجعه داده می شوند. معلمین و متخصصین باید تلاش کنند عوامل دخیل شکست تحصیلی را کشف کنند. این علل می تواند شامل اختلالات توجه، افتراق بینایی، ناتوانیهای شنوایی، ادراکی و یا ناتوانیهای بینایی-ادراکی و یا حافظة بینایی باشد. بسیاری از کودکان مشکلاتی دارند که به خاطر ترکیب دو یا چند مورد از این علل به وجود آمده است با ارزیابی این عوامل ممکن است معلم یک عامل اصلی دخیل را پیدا کند که مانع و محدود کنندة توانایی کودک برای موفقیت تحصیلی است (بنی عقیل و همکاران، 1387).

....................

رابطه هوش و یادگیری

هوش توانایی ذهنی است و قابلیت‌های متنوعی همچون استدلال، برنامه‌ریزی، حل مسئله، تفکر انتزاعی، استفاده از زبان، و یادگیری را در بر می‌گیرد.  غالبا ًمعیارهای معینی نظیرِ توانایی حلِ مساله، استدلال، قدرتِ حافظه و مانند آن را تعیین کننده ی هوش در هر فرهنگی می دانند. 

منابع:

اسلاوین، رابرت. (2002). جمع بندی تحقیقات انجام شده پیرامون یادگیری مشارکتی. ترجمه فاطمه فقیهی، فصلنامه تعلیم و تربیت، سال هشتم، شماره 2، ص 42.

افروز، م. (1389). بررسی علل موثردر افت تحصیلی ریاضی ابتدایی.اندیشه‌های نو، دوره یازدهم، ص 12.

....................

.........................

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری مشکلات و اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری مشکلات اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب كانال دسترسی به بندر امام خمینی(ره)

پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب كانال دسترسی به بندر امام خمینی(ره) در 12اسلاید زیبا و غیر قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب كانال دسترسی به بندر امام خمینی(ره) در 12اسلاید زیبا و غیر قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب كانال دسترسی به بندر امام خمینی(ره),

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت آموزشی ریاضی 2

پاورپوینت آموزش ریاضی 2 در 256 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات256
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت آموزش ریاضی 2 در 256 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

      محتوای آموزش ریاضیات بایستی با هدف رشد هر چه بیشتر قدرت استنتاج و یادگیری ، شناخت ساختارهای ریاضی و مبتنی بر تقویت قوای فراگیری شهودی دانش آموزان تدوین گردد.
بدین ترتیب هدفهای آموزشی ریاضیات در دبیرستان مبتنی بر چهار دسته ذیل می باشد :

نقش ریاضیات در شناخت طبیعت و جهان
     نقش ریاضیات در تربیت فکر
  نقش ریاضیات در تامین آینده فرد و جامعه 
  نقش ریاضیات در تربیت فرهنگی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت آموزشی ریاضی 2,

پروپوزال مقایسه سیستم های مغزی رفتاری (BIS/BAS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی

پروپوزال مقایسه سیستم های مغزی رفتاری (BISBAS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مقایسه سیستم های مغزی رفتاری (BIS/BAS)  در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله:

اصطلاح اختلالات یادگیری را اولین بار ساموئل كرك[1] در سال 1963 در انجمنی از والدین كه در شهر نیویورك تشكیل شده بود ، پیشنهاد كرد(1). اداره ی آموزش و پرورش ایالات متحده و قانون عمومی 101-476 اختلال یادگیری را چنین تعریف می کند : اختلال در یك یا چند فرایند اساسی روان شناختی كه در فهم یا كاربرد زبان گفتاری یا نوشتاری ایجاد مشكل كرده و ممكن است به صورت توانایی ناقص درگوش دادن، فكركردن، صحبت كردن، خواندن، نوشتن، هجی كردن كلمات یا محاسبات ریاضی ، ظاهر گردد . این اصطلاح حالت هایی همچون معلولیت های اداركی ، آسیب مغزی ، بدكاری جزئی مغزی ، خوانش پریشی و زبان پریشی رشدی  را در بر می گیرد ؛ اما كودكانی را كه بدواً در نتیجه معلولیت های دیداری ، شنیداری حركتی ، عقب ماندگی ذهنی ، اختلال هیجانی ، محرومیت های اقتصادی ، فرهنگی و محیطی دچار اختلالات یادگیری شده اند، شامل نمی شود (2).

در راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی انجمن روانپزشكی امریكا (DSM-5)، اختلالات یادگیری اختصاصی به مشکلات یادگیری و به کارگیری مهارت های تحصیلی که به شکل یکی از انواع همراه با اختلال خواندن ، با اختلال در بیان نوشتاری و با اختلال در ریاضیات به سه شکل خفیف ، متوسط و شدید می باشد.اختلال یادگیری اختصاصی یک اختلال رشدی عصبی است که منشا زیستی دارد یعنی پایه و اساس ناهنجاری های موجود در سطح شناختی است و نشانه های رفتاری اختلال از آن نشات گرفته اند. (3). هالاهان ، لیود ، كافمن ، ویس و مارتینز(4) میزان شیوع این اختلالات را در نقاط مختلف جهان بین 3 تا 12 درصد گزارش كرده اند.  به طوری كه نریمانی و رجبی(5) در بین دانش آموزان پایه ی دوم تا پنجم ابتدایی شهر اردبیل ، میزان شیوع را 13 درصد گزارش كرده اند . این اختلال ها معمولا ناشی از ضایعه های سیستم عصبی مركزی است و بسته به منطقه ی ضایعه نمودهای متفاوتی دارند . به طوری كه اصطلاح اختلال یادگیری ، شرایطی چون ناتوانی های ادراكی ، آسیب دیدگی های مغزی ، نارسایی های جزئی در مغز و آفازی رشدی را در بر

 


[1]- Samuel Kirk

 

اهداف پژوهش:

هدف کلی

مقایسه سیستم های مغزی رفتاری(BIS/BAS)  در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی

اهداف جزئی

مقایسه سیستم فعال سازی رفتار (BAS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی

 مقایسه سیستم بازداری رفتار (BIS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی

فرضیه ها:

  1. سیستم فعال سازی رفتار (BAS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی متفاوت است.

2- سیستم بازداری رفتار (BIS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی متفاوت است.

2-1- سائق (BAS-DR) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی متفاوت است.

2-2- پاسخدهی به پاداش (BAS-RR) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن ، ریاضی) با دانش آموزان عادی متفاوت است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروپوزال مقایسه سیستم های مغزی رفتاری (BIS/BAS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خ,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت بررسی حسابداری تورمی

پاورپوینت بررسی حسابداری تورمی در 61 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات61
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی حسابداری تورمی در 61 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




 

فهرست مطالب:

 

حسابداری تورمی
مروری بر تاریخ حسابداری تورمی
مقدمه
گزارشگری مالی و حسابداری قیمتها
ماهیت تغییر قیمتها
تغییرات در سطح عمومی قیمتها
قدرت خرید
تغییر در قیمت های خاص
تغییر قیمتهای نسبی
طبقه بندی اقلام پولی و غیر پولی
سود و زیان اقلام پولی
شاخص های قیمت
نحوه محاسبه شاخص قیمت
روشهای ارزیابی دارایی ها
موارد افشا در بکارگیری روش قدرت خرید طبق FASB
موارد افشا در بکارگیری روش ارزش جاری طبق FASB
معایب حسابداری مبتنی بر بهای تاریخی
معایب روش حسابداری ارزش جاری
مزایای ارزش جاری
مزایای روش حسابداری برحسب ارزشهای جاری
اندازه گیری سود ومفهوم حفظ و نگهداشت سرمایه
روشهای حفظ سرمایه
حفظ سرمایه مالی
حفظ سرمایه برحسب قدرت خریدعمومی
مفهوم حفظ سرمایه مادي
روشهای حسابداری
بهای تمام شده تاریخی
بهای تاریخی تعدیل شده
ارزش جاری
ارزش جاری تعدیل شده
ارزش جاری – حفظ سرمایه فیزیکی
مفهوم روشهای تعدیلی
رابطه تبدیل ارز و تغییر سطح قیمتها

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت بررسی حسابداری تورمی,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله نیاز، اهمیت و اثر آموزش اخلاقیات در حرفه حسابداری

ترجمه مقاله نیاز، اهمیت و اثر آموزش اخلاقیات در حرفه حسابداری در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نیاز، اهمیت و اثر آموزش اخلاقیات در حرفه حسابداری در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

نیاز، اهمیت و اثر آموزش اخلاقیات در حرفه حسابداری

عنوان انگلیسی :

NEED, RELEVANCY AND IMPACT OF ETHICS EDUCATION IN ACCOUNTING PROFESSION

تعداد صفحات فارسی : 12 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2121

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/yd.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 15 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
لغتنامه ی مریام وبستر اخلاقیات را به صورتی گرایشی تعریف میکند که به این مسائل میپردازد چه چیزی خوب است و چه چیزی است و وظیفه و تعهدات اخلاقی چیست. اخلاقیات برای هر تجاری حائز اهمیت است، اعتماد و اطمینان به مشتری ایجاد میکند. زمانیکه افراد اهل تجارت تصمیمات غیر اخلاقی میگیرند، فقط خودشان بهره میبرند، که ممکن است منجر به نوعی رسوایی و تخطی شود که حرفه های حسابداران هم چنین شرکتها را تخریب میکند. همانطور که توسط آرمسترانگ و همکارانش (2003) مشاهده شد، "... امروز فرد به ندرت میتواند یک نشر بازرگانی را بر گزیند بدون اینکه ارجاعاتی به یک رسوایی حسابداری را مشاهده کند..."



Abstract

The Merriam- Webster dictionary defines Ethics as the discipline dealing with what is good and bad and with moral duty and obligations. Ethics are important to any business, creating trust and customer confidence. When business people make unethical decisions, benefitting themselves only, it can lead to the kind of scandal and outrage that destroys careers of accountants as well as companies.  As observed by Armstrong et al. (2003), “…..one can hardly pick up a business publication today without noting some reference to an accounting scandal …. The sheer number of accounting abuses serves as prima facie evidence that something more is needed in terms of accounting ethics……”


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله نیاز، اهمیت و اثر آموزش اخلاقیات در حرفه حسابداری,

تاريخ : 22 ارديبهشت 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس كيوان | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


عنوان فارسی :

 پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

عنوان انگلیسی :

After Virtue? Accounting as a Moral and Discursive Practice

تعداد صفحات فارسی : 13 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1124

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1124.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
عنوان این مقاله از کتاب آلداسدر مکین "پس از کیفیت خوب" استخراج شده است.آن یک اثر معاصر در زمینه فلسلفه وجدانیاست و در استنباط از این اثر میباشد.من میخواهم این مسئله را مطرح کنم که چه چیزی را من به عنوان مهم ترین مسئله معاصر مواجه شونده برای حسابدارام قلمداد میکنم: آیا عملکرد حسابداری پس از کیفیت خوب قرار دارد؟ یعنی، آیا حسابداران در  جستجوی کیفیت خوب هستند و اگر چنین است ،چطور آنها آن را کسب میکنند ؟
من به این بحث میپردازم که حسابداری دارای ظرفیت برای یک شیوه با کیفیت بودن در سنت ارسطویی است که توسط مکینتایر توصیف  شده است.عامل کلیدی برای محقق ساختن این کیفیت خوب در به رسمیت شناختن این مسئله نهفته است که حسابداری هم یک شیوه ی وجدانی و هم یک شیوه ی گفتگویی است.
منظور من از وجدانیاین است که حسابداری یک شیوه در بردارنده نمایندگی انسانی است.حسابداری یک شیوه قابل تبدیل است ،که دارای ظرفیت برای تغییر همه چیز در دنیا است.آن میتواند یک تفاوت را در چیزی ایجاد کند که ما برای انجام انتخاب میکنیم.آن میتواند  بر روی  تجارب زندگی شده ی ما در شیوه های بسیار ویژه و خاص اثر داشته باشد.بنابراین آن دارای پیامدهایی است که تشخیص وجدانیاز سوی کارورزش را میطلبد.قدرت استقلال به طور گسترده ای به صورت یک رویداد تعریف میشود که در آن کسی چیزی را در مورد چیزی به کس دیگری میگوید. گفتگوی حسابداری به سادگی به صورت گزارشی در مورد واقعیات نیست.حسابدار کسی است که گفتگوی را مینویسد.حسابدار گفتن چیزی را مورد چیزی (گزارش حسابداری در مورد چیست) به کسی (کسی که گزارش حسابداری برای او آماده شده است) انتخاب کرده است.شناخت صریح وضعیت حسابداری به عنوان یک شیوه (چنانچه مخالف دیدگاهی است که حسابداران فقط واقعیات را گزارش میکنند) کاملا مهم است زیرا آن حسابداران را وادار به تایید شمول شخصی خود، نمایندگی وجدانیخودشان و نقش بلاغی ،در تولید و ایجاد گزارش های حسابداری می نمایند.بنابراین کاراکتر  گفتگویی  شیوه حسابداری به شدت به کارکتر وجدانیآن وابسته است.




Abstract

Alasdair MacIntyre′s book After Virtue is used as the basis to reflect on possibilities for virtue in accounting and some problems in its realisation. MacIntyre advances a neo‐Aristotelean account of virtue that is grounded in practice and which focuses on the unique internal rewards of a practice. Accounting is suggested to be a practice in this sense and five possible internal rewards are identified: honesty, concern for the economic status of others, sensitivity to the value of both co‐operation and conflict, the communicative character of accounting practice, and the dissemination of economic information. Several potential problems in realising virtue are then discussed including the tendency for external rewards to dominate internal rewards, the corrupting power of institutions, and a confusion between laws (rules) and virtues.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی,

ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی به سرقفلی و انتخاب مدیریت

ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی به سرقفلی و انتخاب مدیریت در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی  به سرقفلی و انتخاب مدیریت در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس: آسیب رسانی  به سرقفلی و انتخاب مدیریت

عنوان انگلیسی :

Fair value accounting and intangible assets: Goodwill impairment and managerial choice

تعداد صفحات فارسی : 13 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1031

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1031.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
هدف.مدافعین بیشتر گزارش دارایی ناملموس مکررا انتقاد می کنند،گزارش های مالی منتشر شده به قدر کافی ارزش دارایی های ناملموس را منعکس نمی کند و از اینرو به طور بالقوه اطلاعات گمراه کننده ای را به کاربران اظهار نامه های مالیاتی ارائه می نماید.هدف این مقاله ارزیابی این مسئله است که از زمان معرفی حسابداری ارزش متعارف به ویژه  با توجه به تدبیر سرقفلی  کسب شده که در زمینه ی تراز نامه های یکپارچه ,نشان داده شده است،آیا این نقد ها هیچ اعتباری خواهند داشت.این مقاله حدی را بررسی می کند که می تواند به طور مطمئن اثبات نماید، شناخت سرقفلی اکتسابی و قوانین پس از اکتساب برای شناخت هر آسیبب رسانی به سرقفلی ،به طور عمده دسترسی به اطلاعات را برای کاربران اظهارنامه های مالی ارتقا داده است و اینکه آیا این پیشرفت ها به طور گسترده ای منجر به ارائه ی مدیران در بند نفع شخصی (خود غرض) با فرصت های بیشتر شده است که در دستکاری درامد ها و ترازنامه ها شرکت داشته باشند و  ارزش مشکوک برای کاربران باشند.
طراحی/ متدولوژی/ دستاورد- این مقاله از نظر انتقادی قوانین و مقاصد سیاست گذاران حسابداری را در ارتباط با حسابداری اکتساب سود ارزش متعارف بازبینی می کند و شواهد مربوط به برخورد متحد را در این حوزه ارزیابی می نماید.
یافته ها- با وجود فواید مفروض مربوط به حسابداری ارزش متعارف، نشان داده شده است در عمل خود غرضی های مدیریتی و مسائل مدیریت درامدها به نظر می رسد بسیاری تصمیمات آسیبب رسانی (اختلال) سرقفلی را تحریک نماید.با این حال همانطور که سرمایه گذاران و تحلیل گران همیشه حق انتخاب برای سازگار شدن یا در حقیقت نادیده گرفتن کلی را داشته اند،که آیا اعداد حسابداری گزارش شده ، خیلی کم قطعی است ، و آیا این شیوه ی گزارش دهی واقعا کاربران را گمراه کرده یا به طور عمده ای محتوای اطلاعات اظهارنامه های مالیاتی را کاهش می دهد یا خیر( قابلیت اعتماد و اهمیت).
اصالت/ ارزش – این مقاله یک بازبینی را از تدبیر حسابداری و پیامد های گزارش دهی مربوط به معرفی حسابداری ارزش متعارف را با توجه به سرقفلی اکتسابی ارائه می نماید.




Abstract

Purpose
– Advocates of greater intangible asset reporting frequently make the criticism that the published financial statements of companies do not adequately reflect the value of intangible assets and hence provide potentially misleading information to the users of the financial statements. The purpose of this paper is to evaluate whether since the introduction of “fair value accounting,” particularly in respect of the treatment of acquired “goodwill” shown on consolidated balance sheets, these criticisms retain any validity. The paper investigates the extent to which it can be confidently asserted that the recognition of acquired goodwill and the post‐acquisition rules for recognizing any goodwill “impairment” has materially improved the information available to the users of financial statements and/or whether these developments have resulted largely in providing self‐interested managers with greater opportunities to engage in earnings and balance sheet manipulations that are of doubtful value to users.

Design/methodology/approach
– The paper critically reviews the rules and the intentions of accounting policy makers in relation to fair value acquisition accounting and evaluates the empirical evidence relating to corporate behavior in this area.

Findings
– Despite the presumed benefits associated with fair value accounting, it is shown that in practice managerial self‐interests and earnings management concerns appear to motivate many goodwill impairment decisions. However, as investors and analysts have always had the option to adjust, or indeed totally ignore, reported accounting numbers it is far less certain whether this reporting behavior actually misleads users or significantly reduces the information content (reliability and relevance) of the financial statements.

Originality/value
– The paper provides an overview of the accounting treatment and reporting consequences associated with the introduction of fair value accounting in respect of acquired goodwill.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی به سرقفلی و انتخاب ,

<-BloTitle->
<-BloText->

فروشگاه اینترنتی بک لینک - بک لینک تبادل لینک مجله خواندنی اعلام و اطفا حریق - فروش تجهیزات اعلام و اطفا حریق،اخذ تاییدیه های آتشنشانی،گاز fm200،واترمیست،اطفای دیتاسنتر